Essie – Not Just A Pretty Face

For noget tid siden skulle vi til barnedåb og jeg var på jagt efter en neglelak der var meget afdæmpet og som passede til min blazer. Jeg faldt for denne her fra Essie som hedder; Not Just A Pretty Face. Jeg synes altid det er svært at vurdere når man står i butikken om den nu er pæn når den kommer på. Men jeg er ret vild med den her og det meste af tiden ser det slet ikke ud som om jeg har noget på neglene men alt afhængig af hvordan lyset falder så er den altså lyserød med hint henaf beige. I får ikke lige noget billede af den på da jeg pt. døjer med nogle frygtelige negle og neglebånd.

DSC_0903

DSC_0907

Skriv et svar

