Sidste arbejdsdag og Black Friday

Igår havde jeg sidste arbejdsdag på mit praktiksted, en dejlig dag med en fin afsked og hygge med gode kollegaer der helt klart vil blive savnet. Nu er næste skridt fuld fokus på opgaveskrivning og aflevering 12. December. På vej hjem fra arbejde rundede jeg lige mit tidligere job, nemlig ToysRus for lige at købe en julegave. Folk går jo helt fuldstændig amok over det der Black Friday. Det var nogenlunde til at komme rundt i butikken som ligger i nærheden af et storcenter og omringet af Elgiganten og andre store forretninger. Det var helt sindssygt med mennesker og jeg droppede hurtigt at tage i storcenter hvor der ellers er Late Night. Planen var så at både aftenen og hele lørdagen skulle gå med at skrive opgave. Men jeg var så sindssyg træt at jeg indtil kl. halv ti i går aftes sad i sofaen og sumpede. For derefter at køre med Daniel et hurtigt smut i Imerco i vores lille by som også have Late Night. Jeg købte to Julegaver. FEDT.

Idag endte jeg med at bruge hele formiddagen på at gøre rent og så derefter købe lidt flere julegaver.

Nu er jeg klar til at skrive opgave, i hvert fald de næste to timer inden vi skal på besøg hos vennepar og deres datter til mad.

God lørdag aften derude, her er lidt i kan hygge jer på den er enormt godt lavet.

Skriv et svar

