Mandag Morgen

Jeg vågnede i morges og kunne ikke forstå hvorfor mit vækkeur ringede så tidligt på en søndag. Realiteten ramte mig dog hurtigt og det hjalp ikke just på humøret at finde ud af det var mandag.
Daniel og hans familie tog til Sverige i fredags og jeg var således efterladt derhjemme da jeg hellere ville fokusere på min eksamensopgave. Fredag aften tog jeg så over og lavede mad til mine egne forældre og hyggede med dem om aftenen. Lørdag spiste jeg morgenmad med mine forældre inden først min ene veninde kom for at lave opgave og derefter den anden veninde lidt senere. Så både hele lørdag og søndag sad jeg klistret til min computer med fuld fokus på at skrive. Lørdagen indeholdt dog en del mere snak end søndag.
Og sådan blev det åbentbart mandag, idag har jeg startet min sidste uge på mit praktiksted og det føles nu noget sørgmodigt.

Håber ikke jeg vågner i morgen og tror det er mandag, sådanne dage skal man ligesom kun have en af 🙂 God mandag.

Skriv et svar

