Snapshots

Så er jeg ved at være frisk igen og klar med et indlæg til jer, denne gang fra vores hjem

Jeg synes det kunne være hyggeligt at invitere jeg indenfor i vores stue, vi bor i en lejlighed hvor stue og køkken går i et, og hvor der er skråvægge derfor er det også begrænset hvor mange steder man kan sætte nips og andre personlige ting, men jeg synes nu vi bor meget hyggeligt alligevel. Mange af de ting vi har i vores hjem har en særlig betydning, jeg fik fx. Kay Bojesen Aben da jeg blev udlært i 2011, kobberstagen har min far lavet til mig og vores billedvæg er fyldt med både personlige billeder og prints. Samtlige af de opsatser vi har hængende over vores billedvæg har Daniel selv skudt.

DSC_0812

DSC_0807

DSC_0894

DSC_0813

DSC_0899

DSC_0898

DSC_0901

DSC_0900

DSC_0896

Skriv et svar

