Ønsker 2014

Jeg er typen der altid er ude i god tid med mine ønsker både til jul og fødselsdag og jeg har også altid mange ønsker, vi snakker en A4 side, og gerne med lille skrift.

Jeg er meget kræsen med mine ønsker og derfor skriver jeg også altid meget nøje ned hvad jeg ønsker mig og vedlægger billeder så folk kan se hvad det er jeg ønsker mig. Jeg går ind i perioder med hvad jeg ønsker mig og nogle år er det meget film og serier, det har efterhånden skiftet efter der er kommet flere og flere streaming tjenester, hvorimod andre år er det meget tøj. Specielt her nu hvor jeg er på SU går jeg meget op i at få fyldt op på tøj og beauty fronten.

I år ønsker jeg mig et kamera fra Olympus, et nyt objektiv til mit nuværende kamera og et nyt Ipad itui. Jeg ønsker mig et klassisk ur med sort læderrem, og nogle unikke smykker fra Handcraftedcph, derudover nogle flere hverdagsbluser og nogle flotte blå skjorter til mine fremtidige kontordage, jeg elsker kontorlooks. I min beautyverden, ønsker jeg mig treatment og protection fra Purely Professional, samt renseprodukter fra Rudolph Care og Pudderdåsernes Musthave. Udover disse ønsker jeg mig også gavekort til H&M, vores lokale storcenter og Vero Moda som er et af mine favorit steder at handle.

På den mere praktiske side ønsker jeg mig også en ny gryde fra Eva Trio og et saltkar fra Le Cruset, men snedig som jeg er, har jeg puttet dem på vores fællesønsker 😉

Julegaver

Jeg har ikke linket til noget denne gang, men hvis i vil vide hvor jeg har fundet tingene så spørg endelig! Håber mine julegave ønsker anno 2014 kunne være til lidt inspiration for andre end bare mig og min familie

 

Skriv et svar

