Ugens musiknumre

Så er det fredag, jeg har ligget syg hele ugen og heldigvis havde jeg et par indlæg klar jeg bare kunne sende afsted til jer. Som jeg fortalte i sidste uge vil jeg begynde at lave disse indlæg hver fredag. Så her har i denne uges musik, det er ikke hvad jeg var lyttet til fordi jeg har ikke kunnet klare andet end min dyne og serier i tv. Men jeg synes de her er skønne sange.

Indianer – Barbara Moleko

Clemens – Øjenåbner

Walk – Kwabs

 

God Fredag Aften til jer derude 🙂

 

Skriv et svar

