Kähler Lagersalg

For en lille stykke tid siden ringede en af mine veninder og spurgte om jeg ikke ville med til Kählers lagersalg. Jeg bor en halv times tid fra Næstved hvor de holdte lagersalg, hvilket de faktisk gjorde over fire dage, fra torsdag til søndag. Vi var deroppe om fredagen ca. halv 7 om aftenen og det var noget af det nemmeste i forhold til parkering, kø osv. Min veninde havde været deroppe tidligere men opgav hurtigt da der var ventetider på 2 1/5, 2 og 1 1/5 times kø – det er i hvert fald ikke noget for mig. Men der om aftenen var det helt perfekt og der var SÅ meget tilbage.

Jeg synes faktisk deres koncept omkring lagersalget er super godt, fordi der er minimum 50 % og op til 70 % rabat på varerne derudover lukker de kun 50 kunder ind af gangen således at man ikke maser hinanden og har ro til at kigge varerne – sikkert også for at man ikke får ødelagt deres varer. Det er 2. sorterings varer men der var virkelig mange fine ting. Og der var rigtig meget af alting og de fyldte løbende op både hver dag og vidst nok også i løbet af dagen. Jeg fandt i hvert fald en masse ting jeg egentlig ikke havde noget behov for.

Det jeg gik efter var frokost tallerkener og morgenmadsskåle. Jeg ville også rigtig gerne have nogle flere termokopper, men lige på det punkt var Daniel ikke enig. Jeg købte fire tallerkener til 200 og morgenmadsskåle var der desværre ikke flere af da vi kom.

Så købte jeg de to fineste vaser i mini format og alm. (str.) i sådan en fin Aqua blå/grøn farve, den lille gav jeg 75 kr. for og den store 150 kr. Det synes jeg faktisk er ret okay priser. Normal prisen er nemlig 175 og 299 Kr.

DSC_0823

DSC_0819

DSC_0817

DSC_0809

DSC_0832

Derudover købte jeg en rigtig fin vase for min mor som kostede 200 og jeg er ikke helt sikker på om den koster 399 eller 499 normalt, men stadig en god pris.

Der var selvfølgelig en del af varerne du godt kunne se var 2. sortering, primært på at farven var ”gledet” ud, der var hakker eller pletter af maling, striberne var forskellige eller farverne var en ”forkert” farve, men alt i alt var mange af varerne i rigtig god stand.

Jeg købte også nogle enkelte julegaver men af frygt for at folk læser med her så må i vente med at se hvad det er.

Skriv et svar

