Julekalender 2014

Jeg har som lille fået pakkekalender, da jeg så blev lidt ældre gik min mor over til adventsgaver, noget jeg bestemt også var glad for. Det var nu ikke kun mig der fik det, fordi vi har også et par gange lavet pakkekalender til min mormor og morfar, samt farmor og farfar. Da min mormor så blev alene begyndte vi at gøre det stort set hvert år for at hun glædede sig til at stå op hver dag hele december måned.

For en del år siden tog jeg så revanche sammen med min far og vi lavede en pakke kalender til min mor – det kom fuldstændigt bag på hende og det var så fedt, fordi hun bare blev så glad. Sidenhen har min far fået en og min mor har igen også fået en.

Det er et stort arbejde men når man ser hvor glad folk bliver er det vildt fedt – men hvis man synes det er for stort et arbejde er der kommet en masse gode pakke / julekalender, så hvis i vil glæde nogen i holder af vil jeg da klart anbefale disse

Julekalender1: Summerbird Voksen \\ 2: Summerbird Børn \\ 3: Summerbird Chiffoniere

4: Bülow Lakrids \\ 5: Summerbird Pakkekalender \\ 6: Peter Beier Chokolade

7: Simply Chocolate \\ 8: Aalborg Chokoladen \\ 9: Ciaté Julekalender

Der er selv et par stykker af dem jeg godt selv kunne tænke mig, er ret vild med nummer 3 fra Summerbird og nummer 9 fra Ciaté.

Er der nogen som i giver julekalender eller pakkekalender ?

 

 

Skriv et svar

