Purely Professional eller Purely Genialt

Nogle af jer kan måske huske jeg modtog de produkter jeg havde bestilt fra Purely Professional, ellers kan i se det her. Nu har jeg så brugt Purely Professionals produkter I en måneds tid og er klar til at give min mening til kende.

Da jeg modtog produkterne blev jeg glædeligt overrasket, specielt fordi der jo lå et pink personligt kort i pakken og de havde sendt en lille tester fra deres Leave-In Treatment serie.

Man skal nok lige vænne sig til at shampoo og balsam ikke rigtig dufter af noget, specielt hvis man er vant til Aussie’s produkter som netop dufter så skønt. Selve bøtterne er noget mere ”Down to Earth” men stadig fine farver.

Jeg vasker kun mit hår to-tre gange på en uge, men allerede efter to uger kunne jeg mærke en klar forskel. Det hele startede jo med at min hovedbund kløede og var irriteret og jeg derfor ledte efter noget der kunne afhjælpe det. Og det kan jeg nu sige jeg har fundet!

DSC_0786

Jeg bruger Purely Professional shampoo nummer 4 og balsam nummer 2. Begge dele rigtig godt til mit hår. Jeg har i mange år brugt en hårkur hver eneste gang jeg vaskede hår da det ellers ikke kunne reddes ud pga. krusninger. Nu bruger jeg deres Leave-in Treatment når jeg har tørret mit hår og inden jeg redder det. Det afhjælper lidt, men det er desværre ikke ligeså godt. Men det er ikke noget jeg ikke kan leve med og efter jeg har fået en anden hårbørste er det også lidt nemmere.

DSC_0787

DSC_0788

DSC_0789

DSC_0791

Jeg kunne virkelig godt tænkte mig en Mason Pearson Børste og for at prøve mig lidt frem inden jeg brugte SÅ mange penge på en børste, købte jeg en kopiudgave i min lokale Matas. I denne børste er der en kombination af både vildsvinehår og nylon, helt klart en noget mere SU venlig børste til omkring 190 Kr.

Jeg er ikke i tvivl om at jeg vil fortsætte med produkterne fra Purely og jeg har allerede skrevet Leave-In Treatment nummer 1 og deres Heat Protection på min ønskeseddel til jul.

DSC_0790

Skriv et svar

