Thursday seems like Monday

Åh, hvor jeg synes den her torsdag er hård.

Jeg kom alt for sent i seng i går aftes, eller nat nærmere. På vej hjem fra arbejde mødte jeg Daniel på hans skole og vi endte med at spise aftensmad på McDonald’s, så alle mine intentioner om at lave frikadeller blev udsat til i dag. Daniel fik så den glimrende ide at besøge mine forældre kl. kvart over 8, og vi kom først hjem kl. 11, og da vi kom hjem sad vi og snakkede indtil kl. 1 om natten!! Jeg er vant til at gå i seng kl. 10, så de der tre timer mindre kunne tydeligt mærkes i morgen da mit ur ringede 20 minutter i 6, jeg var slet slet ikke motiveret for at stå op der, så derfor væltede jeg ud af sengen halv 7 i stedet.

Har endnu ikke præsteret det helt vilde i dag og det er sygt svært at komme op i gear på arbejde. Og jeg som planlagde en tur i H&M efter job for at bytte et par sko – vi må se hvorledes det går an.

For at opveje alle de tal og numre der kan gøre selv mig forvirret kl. 10 en torsdag formiddag, så får i lige et spejlbillede af mig fra firmaets toilet som rummer et udmærket spejl og glimrende lys 😉

image

image

image

I morgen vender jeg tilbage med en opdatering på hvordan det er gået med mine produkter fra Purely Professional.

 

Skriv et svar

