Barnedåb

I søndags var vi til barnedåb hos nogle af vores bedste venner og deres lille datter skulle have sit fine navn. Jeg har gået rigtig længe og overvejet hvad de skulle have i gave, jeg synes det skal være noget man sætter pris på og som man kan have med sig mange år i fremtiden.
Det jeg endte med var at få speciel lavet et A3 billede, nærmere betegnet en fødselstavle som indeholder hele hendes navn, hendes fødselsdag og vægt, længde, tid og sted. Jeg søgte lidt rundt på Instagram og ledte efter en som jeg kunne lide. Det endte med at jeg fik Linda til at lave en til mig, som bare blev SÅ fin.
Den lille pige er omringet af kaniner, noget der er kommet helt tilfældigt og som bare er holdt ved og derfor var den grafiske del af fødsel tavlen selvfølgelig en kanin i pigefarver. Derudover fandt vi den fineste historiebog fra Beatrix Potter, nemlig Peter Kanin og alle hans venner – her var det igen kaninen der vandt, og bogen er SÅ smuk og tegningerne er helt enorm fine.

Gaver

IMG_20141026_150443

DSC_0806

DSC_0814

Vi var inviteret til kl. 10 i kirke og da det var en søndag var der også gudstjeneste og vi var derfor i kirke i lige omkring en times tid, derefter var vi inviteret til brunch på et sted en halv times tid derfra. Og da vi kom derhen var der bare så fint pyntet op. Der var fine servietter, og fine balloner over det hele.
Vi fik Brunch, og den var helt vildt lækkert, og bagefter fik vi en fin kagebuffet, med traditionel dåbskage og så var der lyserøde marcipanbrød, choko-dyppede mandler, skumfiduser med chokolade og drys samt fine kys.

Dåbsbarnet fik nogle rigtig fine gaver, hvor meget af det var holdt i fine lyserøde, røde og ferskenfaver. Hun fik bla. En helt vildt sød Wheelybug gris, en bobles elefant og en Fjällräven mini rygsæk i farven peach pink. Jeg synes det var en rigtig fin dag hvor selv vejret viste sig fra en flot efterårs side.

Skriv et svar

