10 ting du ikke vidste om mig

De sidste par dage har jeg ikke lige fået lagt noget op til jer, da der har været så meget. Jeg kæmper stadig meget med min hovedopgave og den vil også komme til at præge mig de næste halvanden måneds tid. Denen gang skal det handle om noget jeg altid selv elsker at læse på andre blogs, nemlig deres: ”10 ting du ikke vidste om mig”. Så jeg tænkte at det kunne være sjovt selv at sende sådan en ud i universet. Men det er altså nemmere sagt end gjort og jeg bruge ret lang tid på det i går. Men her er den altså

1; Jeg er allergisk over for en del ting; Græs, Birk, Pollen, Nødder, Avocado, Fersken og Nektariner. Som oftest ses det på at jeg er snottet og træt, men ved fødevarer får jeg læber som Anni Fønsby eller Linse Kessler, og en hals der snor sig sammen.

2: Jeg elsker en rød bøf, jeg elsker at spise ude og når vi gør får jeg næsten altid en bøf.

3: Jeg har haft bøjle på som voksen, jeg havde en skæv fortand som jeg har været ked af i rigtig mange år, og har gået flere gange til tandlæge og endda haft min gamle bøjletandlæge til at kigge på den. Til sidst fik jeg nok og fandt en klinik i København der tilbød det jeg ville have og efter 6 måneder med en næsten usynlig togskinne sidder de nu sindssygt flot.

4: Jeg elsker Is, jeg vil til hver en tid have en is, fremfor alverdens slik og søde sager. Specielt skildpadde is og bananasplit er mine favoritter.

5: Første gang jeg var ude at flyve var i 2012, da jeg fløj alene til USA. Mine forældre er ikke særlig gode til sprog og jeg har derfor aldrig været på ferie i udlandet, bortset fra Sverige og Norge. Det var en stor oplevelse for mig, og min selvtillid steg en hel del over at gøre det selv.

6: Jeg er reagensglasbarn . Meget simpelt, min mor kunne ikke få børn og efter at mine forældre havde været sammen i 12 år fik de mig i tredje og sidste forsøg. Jeg er derfor også enebarn på min mors side.

7: Jeg drikker ikke sodavand, og har ikke gjort det i over et år. Det er fantastisk og jeg har slet ikke lyst til sodavand af nogen slags. Jeg har hele mit liv drukket meget vand og er det jeg drikker mest, jeg er meget sær med mine drikkevaner og jeg drikker f.eks. heller ikke mælk og kun 1 særlig juice.

8: Jeg spiser ikke fisk, det er til gengæld noget jeg gerne ville lære, en dag.

9: Jeg har stået på ski siden jeg var 15/16 år gammel. Jeg elsker at stå på ski og er normalt afsted hvert eneste år i uge 2. Jeg har mine egne ski og støvler og jeg føler mig virkelig fri og slipper alle tanker når man løber ned af pisterne. En ekstra lille bonus er at jeg har fejret min egen fødselsdag 7 gange i træk i Norge. Da jeg har fødselsdag 10 Januar, og det som oftest ligger i uge 2. For mig er det også derfor først rigtig fødselsdag når det sner og jeg kan stå på ski. Når vi er afsted er det derfor også tradition for at der er boller og lagkage om eftermiddagen.

10: Jeg har ikke særlig mange veninder, jeg er ikke typen der er god til at skabe venner og jeg holder derfor ekstra meget fast på de få jeg har. Min bedste veninde har jeg f.eks. kun kendt i 7 år.

Håber i syntes det var sjovt, og det er nok ikke sidste gang 🙂

Skriv en kommentar