Ugen løber så stærkt

Pludselig ser man sig selv sidde her torsdag formiddag og ikke helt forstå at det allerede er torsdag, noget jeg ofte snakker om 😉 Det kommer bag på mig konstant hvor tiden bliver af. Mine morgener går lynhurtigt med at få gjort mig klar og spist morgenmad inden jeg skal på arbejde, og når jeg så har fri og er hjemme, så skal der laves mad og jeg synes tit det ender med vi lige skal noget, og så er aftenen pludselig også gået. Jeg er typen der går i seng kl. 22 hvis jeg bare skal kunne fungere nogenlunde dagen efter. Og specielt fordi at jeg også bliver lynhurtigt gnaven hvis jeg er træt eller sulten.

Derudover har jeg de to sidste eftermiddage brugt min tid i butikker, i tirsdags var jeg på jagt efter en kjole til mig selv, jeg havde set en rigtig fin mørkeblå blondekjole på nettet men desværre kommer det jo ikke ligeså hurtigt i butikkerne så jeg måtte lede efter en anden kjole. Jeg endte med at købe denne kjole, en fin lys blazer og disse ballerinaer. Det fortjener at blive vist på, så jeg må se om jeg kan få taget et billede af det hele samlet på søndag. Jeg tror nu godt nok jeg skal have stiletter på, men ballerinaerne var bare så fine – Grunden til al det her er at vi skal til barnedåb på søndag hos et vennepar og deres smukke lille pige.

I går var både Daniel og jeg så ude og lede efter noget tøj til ham – umuligt! Så det ender med noget han har hjemme i skabet, men vi fik købt det sidste til dåbsbarnet. Jeg glæder mig helt vildt til at vise jer hvad jeg har købt til hende – det er SÅ fint.

Jeg knokler stadig løs med min opgaveskrivning, hvis ikke jeg har fået fortalt det så læser jeg til International Handelsøkonom i Næstved men er pt i praktik i Ringsted og her til december er jeg færdig og den 12. december skal jeg aflevere min opgave. Så jeg arbejder i højtryk på at få lavet den. Ja, der er lang tid til, men tiden går jo (åbenbart) stærkt.

God (resten af den) torsdag 😉

Skriv et svar

