Møn rundt

I går brugte jeg min eftermiddag sammen med mine forældre hvor vi kørte en tur til Møn. Planerne var ikke så store og vi kørte egentlig bare rundt og snakkede, så holdt vi ind et sted og gik en tur. Det var en søndag som virkelig var i efterårets tegn, specielt fordi det havde regnet meget og stadig gjorde det en del mens vi kørte rundt. Det er rigtig mange år siden vi har været på Møns klint, men pga. det kedelige vejr besluttede vi os til at vente til foråret.

wpid-dsc_0772.jpg

wpid-dsc_0774.jpgwpid-wp-1413790187986.jpeg

wpid-dsc_0781.jpgDa kl. var blevet omkring 5 vendte vi atter hjemad igen for at finde en restaurant at spise på. En helt igennem hyggelig efterdag sammen med mine forældre. Vi bor ikke ret langt fra hinanden så vi ses ret ofte, men mest bare til en lille sludder.

Weekenden er som altid gået helt vildt stærkt og lørdag var bare en rigtig skøn dag med småting på programmet og muligheder for at ændre hvis jeg havde lyst. En ny uge er startet og jeg er igen i gang med min opgave, og kæmper for at få lavet noget.

One comment

Skriv et svar

