Hverdagens Trivialiteter

Min hverdag er som oftest helt almindelig og ret kedelig. Men ikke desto mindre tænkte jeg det kunne være meget sjovt at fortælle lidt om det.

Jeg er typen der rigtig godt kan lide mine To Do lister, og som kan skrive dem spalte op og spalte ned, jeg er så også typen der ikke altid får lavet det hele på To Do listen.

Igår bestod den af det her:

wpid-img_20141013_141919.jpg

Og jeg nåede INTET af det – Jeg tog endda tidligere hjem fra job for at gå i H&M og købe den kjole som jeg havde tænkt jeg ville have på til barnedåb om to uger. M.E.N – det regnede og jeg gad ikke bøvle med mit tøj i et prøverum kl. 16, sammen med en masse andre mennesker. Så det er udskudt til lørdag.

Så var planen at jeg ville bage en lækker chokolade kage jeg har set hos hende her: mormedmere.dk Men da Daniels moster ringede og snakkede om nybagte boller slog jeg hurtigt den tanke ud af hovedet. Det er udskudt til i morgen, hvor jeg er hjemme hele dagen for at starte op på min eksamensopgave og hvor jeg torsdag lovede at have kage med på arbejde.

Så skulle jeg også igang med min opgave. Well, gæt engang – det skete heller ikke, men er til gengæld kommet lidt igang idag og har hele dagen i morgen.

Udover den liste fra igår har jeg haft mulighed for at bruge min nye makeupfjerner fra Bioderma

wpid-img_20141006_170703.jpg

Og jeg skal lige hilse og sige, JA TAK! Den er go’ – Daniels kusine skal på studie tur til Bruxelles i næste uge og jeg regner stærkt med at hun kan finde den på et apotek dernede og snupse en mere med hjem til mig.

Jeg har også modtaget mit shampoo fra Purely Professional – har dog kun brugt den en enkelt gang og kan derfor ikke sige noget endnu, men jeg vender klart tilbage med en opfølgning herpå.  Synes det er seriøs god service med sådan et håndskrevet og personlig kort, deruover er jeg også vild med små gaver, og den her tester tror jeg allerede jeg bliver vild med.

wpid-img_20141012_194652.jpg

Resten af min uge bliver nok optaget af opgaven og at sidde og summe lidt tv om aftenen. I weekenden er planen dog at få købt den kjole i H&M, og jeg håber også på at komme ud at gå en tur – mest af alt fordi at jeg allerede i dag har kværnet 3 stykker kage, 3 STYKKER !! Hvis ugen fortsætter sådan, skal jeg nok håbe på at gå et par ture i weekenden. Jeg er så SVAG til at sige nej til kage, altså.

wpid-img_20141014_142726.jpgEr næsten sikker på at jeg laver en ny To Do i næste uge, så lad os se hvad den bringer. Imens kan i lige få de her to billeder jeg tog i weekenden på vej til Jylland. Himlen var vildt flot med mine solbriller, så tænkte at jeg ville prøve at fange det igennem, det kan man ikke rigtig – men synes faktisk billedet blev ret fedt når man lige kan ane kanten af brillen.

Vi snakkes ved.

wpid-dsc_0710.jpg

wpid-dsc_0726.jpg

Skriv et svar

