Mad i ugens løb

Så blev det alligevel Tirsdag før jeg fik lagt sidste uges madplan op,  men sådan er det nogle gange – tiden løber indimellem fra en. Desværre er jeg endnu ikke blevet en haj til at huske at tage billeder af maden, men her kommer den altså alligevel.

Mandag: Pasta med oksekøds tern, frisk pasta, bacon, cocktailpølser og fløde

Tirsdag: Rester

Onsdag: Indbagt svinemørbrad med pikantost, champignonger og seranoskinke

Torsdag: Madpandekager med oksekød og grønt

Fredag: Rester

Lørdag: Pigemiddag

Søndag: Pizza fra den lokale pizzamand

Vi havde en meget uopfindsom og travl uge, Daniel var ikke hjemme mange af hverdagsaftenerne og derfor spiste jeg alene og det gjorde at det enten bare blev rester eller noget nemt.

Den indbagte svinemørbrad er faktisk en opskrift fra de meget dygtige og opfindsomme piger fra Twin Food. Om Lørdagen var jeg oppe hos en veninde der hvert år den 4 okt. holder Lyserød Lørdag ligesom resten af landet og derfor fik vi alverdens lækre sager.  Søndag var både jeg selv og Daniel vildt kvæstede og det eneste vi gad var at bestille hos Pizzamanden.

Skriv et svar

