Mad i ugens løb

Det med madplaner er noget jeg rigtig gerne vil og ofte laver jeg også en plan, men det er så svært at få den til at holde stik. Enten har vi pludselig lavet en aftale eller også er Daniel ikke hjemme for at spise – mange ting som disse gør at de sjældent bliver helt overholdt. Jeg er ikke selv super opfindsom så vi får ofte det samme, specielt kylling får vi flere gange om ugen. Men jeg tænker det kunne være meget sjovt hver søndag lige at lægge ud hvad vi har fået af spise i ugens løb. Så kan det være jeg bliver bedre til at variere vores mad. Så allerede på Søndag får i en ny omgang “Mad i ugens løb”

Mandag: Krebinetter, med kogte kartofler og gulerødder

Tirsdag: Flæskesteg hos mine forældre med kartofler, brun sovs og blandet grønt

Onsdag: Kyllingefilet lavet i ovn, med hjemmelavede kartoffelbåde med alm og søde kartofler samt råkostsalat med grønt

Torsdag: Kalve steaks med ovn kartofler og salat

Fredag: Hjemmelavet pizza med skinke, oksekød og bacon

Lørdag:

Søndag: Kyllingefilet med ovn kartofler og salat.

Lørdag var lidt speciel da vi begge lavede en masse ting hver for sig. Jeg kørte min mormor til og fra fødselsdag og Daniel var på Jagt og fik derved en stor og lidt sen frokost hvilket gjorde han ikke var sulten til aften. Jeg var faktisk for engang skyld heller ikke sulten så vi fik ingenting til aften.

Skriv et svar

