Bolig Ønsker

Godmorgen, på en grå og kold mandag morgen. Efter en skøn og hyggelig weekend tænker jeg det er rart at kunne starte mandagen med at give et indblik i vores bolig.

Vi bor i en lille lejlighed på 60 m2, men som egentlig er rigtig godt udnyttet da vi selv har bygget den. Den ligger dog på første sal og hos os er der skråvægge, det begrænser rigtig mange ting. Jeg bor også sammen med en mand som har en helt klar mening om hvad han synes er pænt og grimt og vi har langt fra samme smag i mange ting. Derfor begrænser mine boligønsker sig ofte til ønsker og bliver desværre sjældent en realitet. Men netop denne lampe har jeg gerne ville have længe og det er noget vi egentlig begge synes er pænt.

Jeg synes en lyskæde giver et rigtig hyggeligt lys og da vi kun har to loftlamper så bliver der enten meget lyst eller meget mørkt, hvor denne her kunne give stuen noget helt andet.

Happy Lights lyskæden er næppe en nyhed men jeg synes den er rigtig flot. Hvis man ser bort fra farverne ligner den jo godt nok noget jeg også havde da jeg var teenager, hvis bare jeg havde beholdt alle dem. Jeg drømmer især om  den her, Winther udgaven som vil passe rigtig flot ind hjemme hos os og som jeg regner med at købe så vi kan bruge den her i efteråret og vinteren.

Happy Lights Winter

 

Skriv et svar

