IKEA Favoritter

Jeg elsker IKEA, mest af alt fordi jeg bliver så inspireret af at gå derinde. Det jeg dog hader ved IKEA er alle dem der skubber og at det næsten er umuligt at komme derfra uden at købe noget. Heldigvis skal jeg køre relativ langt for at komme i IKEA, så når jeg skal er det fordi der er noget bestemt jeg skal købe. Pt. Drømmer jeg om at udskifte vores puder da de er lidt slidte i betrækket. Disse fire er dem jeg sværmer mest omkring og synes de alle sammen gør sig ret godt, prisen er også til at have med at gøre og jeg kan derfor nemmere skifte ud løbende.puderting 2

Pude med prikker 79 ,- Aflang pude 69 ,-

Hvid pude med mønster 49 ,-  Navy pude med mønster 79 ,-

Hvid kop med streger 15 ,-  Hvid kop med blomster 39 ,-

Gulvtæppe fra PS 2014 599 ,-  Sengetøj fra PS 2014 149 ,-

Derudover kunne jeg godt tænke mig det her gulvtæppe fra deres PS 2014 kollektion, samt sengetøjet. Det meste af vores sengetøj er fra IKEA, da jeg synes det er rigtig godt, holder flot og så er det billigt. Forleden fandt jeg ud af at vi kun havde 4 kopper tilbage, da vi flyttede ind havde vi omkring 12 af Kählers termokrus som bestemt ikke er billige, men de er enten gået i stykker eller også er de blevet væk (dvs. Daniel har enten smidt dem væk eller glemt dem et eller andet sted) Så nu tænker jeg at jeg bare køber nogle billige krus indtil videre, da jeg heller ikke rigtig kan finde nogle kopper jeg er særlig vilde med andre steder.

Må se at få slæbt en veninde med så vi kan komme afsted og få købt lidt nyt til hjemmet.

Skriv et svar

