Weekend

Åh, hvor har jeg glædet mig til weekenden, sidste weekend var vi jo i sommerhus og hvorend det var fedt fløj weekenden også afsted og jeg var slet ikke motiveret for at møde op på arbejde i mandags. Nuvel, det skal man jo. Lige nu sidder jeg herhjemme og slapper af, venter på maden er færdig. Når vi har spist dribler vi ind til min mormor med lidt rester fra nogle lækre kager jeg bagte igår aftes til mine kollegaer. God aften og så vender jeg tilbage i løbet af weekenden 🙂

image

Skriv et svar

