Winter preparation

Det her med efterår er noget jeg ret godt kan lide, og det har jo været det flotteste vejr her til eftermiddag, selvom det har været køligt. Specielt i morges kunne jeg tydeligt mærke det var efterår, jeg frøs helt vildt på vej til arbejde hvilket gav god mening da det jo kun var 4 grader.  Nå, men det her skal handle om mine vinterforberedelser. Og jeg er egentlig typen der altid er ude i sidste øjeblik som ofte også er for sent, i hvert fald når det gælder vinter frakker, vinterstøvler og faktisk også badetøj.

I år er det anderledes, jeg har nemlig allerede købt min vinter jakke og jeg har også fundet de vinter støvler jeg skal have.

Jeg har egentlig ledt længe efter en jakke, specielt fordi jeg i januar smed min gamle vinterjakke ud som var virkelig slidt og grim efterhånden. Jeg havde besluttet mig for at jeg ikke ville bruge så mange penge på det i år som forrige år, så jeg har kigget mange steder og faldt for to uger siden over en jakke fra ONLY til 559, en pris som jeg egentlig synes er meget passende. Jakken er meget sporty i det, men jeg har også tre overgangsfrakker med et meget feminint snit som jeg kan bruge til lidt finere ting så det gør ikke så meget da denne her bare skal kunne holde mig varm. Den har snore i taljen  som gør at man stadig kan få en fin pasform og den gør jakken lidt mere feminin, noget jeg egentlig synes klæder den ret godt.

winter preperation

Vinterstøvlerne fandt jeg faktisk for små halvanden måned siden i en YouWho i Næstved Storcenter, de er fra Pavement, modellen hedder Iselin Wool og koster 899. Støvlerne er umådelig lækre indeni med pelsfoer og de er i læder. Jeg har prøvet at udskyde det så længe som muligt grundet varmen og fordi at jeg hader at bruge penge på noget jeg ikke kan tage i brug med det samme.

For to måneder siden var jeg i Århus med min svigerinde og var en tur i Gina Tricot hvor jeg købte det lækreste tørklæde til 99 kroner, modellen hedder Stina og er super lækker. Så det har været på plads længe, jeg har købt mit tørklæde i en lilla bordeaux farve men tænker at jeg vil tilføje enten det sorte, melange grå eller navy blå som et mere klassisk tiltag – og til den pris kan jeg jo sagtens købe et par stykker. Synes farven på billedet snyder lidt, da den er noget mere dyb og mørk i farven.

Støvlerne har jeg besluttet mig for at købe til den 1. nu det er blevet lidt koldere og jeg derfor snart kan begynde at bruge dem.

Skriv et svar

