9 år

Udover at tilbringe min weekend i sommerhus i Rågeleje var søndag også en hel særlig dag for mig og Daniel. Vi havde nemlig 9 års dag – 9 år! Det er simpelthen så vildt men også lidt uvirkeligt.

Allerede lørdag ved midnatstid kom Daniel listende ind i soveværelset med den største buket blomster, chokolade og karklude. Han har ekstrem dårlig humor, deraf karkludene. Ham og hans ven havde tidligere på aftenen været ude og gå en tur og de havde diskuteret lidt om hvad han skulle gøre med hensyn til at vi havde 9 års dag, samtidig med at de havde passeret en have fyldt med blomster, hvor de simpelthen gik ind og spurgte om de måtte købe en buket – tilfældigvis solgte den ældre dame buketter og bandt en flot buket af hendes haveblomster.

wpid-img_20140921_123640.jpg

Sådan en start er altid god – da vi kom hjem fra sommerhuset om eftermiddagen besøgte vi mine forældre og min mor gav mig også blomster det var dog på grund af min eksamen i torsdags.

Derefter kørte vi kort ud til nogle venner lige og sagde hej og derefter hentede vi noget afsted mad og da vi så havde spist ryddede jeg lidt op efter jeg tidligere blot havde parkeret alting fra bilen i stuen. Og der sidst på aftenen kom en af Daniels venner, og han havde også blomster med da han simpelthen synes det var så imponerende med de 9 år – sikke en god ven altså!

wpid-dsc_0617.jpg

Søndag var en travl men hel igennem skøn dag. 9 år er utroligt og vi startede ud med blot at være skolekærester i en alder af 15 år. Hvad der er mere imponerende synes jeg selv er at jeg ind imellem stadig får et sug i maven som var jeg 15 år igen og nyforelsket.

wpid-img_20140808_100724.jpg

Forr mig er kærligheden altså størst af alt ❤

For at det ikke skal blive alt for rosenrødt kan jeg lige fortælle at jeg gav Daniel et gavekort til træ top klatring på Gisselfeld Gods, nærmere betegnet her. Noget jeg tror der bliver vildt fedt og sjovt at lave sammen.

Skriv et svar

