New girl in town

Velkommen til bloggen.

Det der Instagram, kan jo få mig helt op i gear, så jeg tænkte hvad med en blog! Så here we go, eller i mit tilfælde here “I Go”. For jeg er jo bare mig selv, selvom det jo til tider kan være hårdt nok, uanset om man er 24 eller hvor gammel man nu er. Jeg er i hvert fald 24 år, ret så meget på vej mod 25, men det kan jo næppe komme som en overraskelse. Jeg blev født i januar 1990, 14 dage over tid, og tænker det alligevel har, kunne drive min mor til vanvid at jeg ikke bare kom ud nu de havde ventet så længe. Anynoodle, jeg hedder Mette. Gudskelov var jeg ved at sige, de var vist ude i noget med Julie og Rikke, dog ikke sammensat, men jeg var den eneste Mette i min klasse. Det har jeg faktisk været hele livet, altså ene Mette i klassen, og endda også i USA, hvor jeg tog til i ’12 og da blev jeg hurtigt kaldt alt andet end Mette, da mine forældre tilbage i halvfemserne ikke tænkte yderlige over at Mette ikke just er super internationalt eller nemt at sige for andre end Danskere. Matt, eller Matte var noget nemmere at formulere for de stakkels amerikanere og min skolelærer der ellers gjorde et indædt forsøg på at udtale det korrekt kom ret tæt på, tilgengæld var de 10 Kinesiske navne egentlig meget nemmere at udtale.

For at prøve at korte ned allerede nu, så kan jeg kort sige at jeg er ret god til at lade mig rive med, som i måske kan ane. Jeg har egentlig ikke nogen agenda for det her show jeg starter op, og selvom samtlige bøger eller artikler nok siger at man skal vide hvad man vil skrive om, så tror jeg bare jeg kaster mig ud i det. Tingene har det med at komme til mig løbende, og derfor tror jeg det bliver et mix af alt muligt, nok mest min hverdag, skole/uddannelse og hvad jeg nu kan finde på at kaste mig ud i.

Jeg håber i vil følge med – om ikke andet kan i også bare springe let og elefant videre over til min instagram @mettemras

Skriv et svar

